Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΗΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

Και πως θα μπορώ να σας κοιτάω με ΕΥΘΥΤΗΤΑ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ όταν θα έχω γίνει προέκταση της αυταρχικότερης αντεκπαιδευτικής πολιτικής; 

Και πως θα μπορώ να σου ξαναμιλήσω για τις ανάγκες του ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ και του ΑΓΩΝΑ, για ΑΠΕΡΓΙΑ;

Και πως θα μπορώ να ξαναφωνάξω συνθήματα στην πορεία για ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ; 

Και πως θα μπορώ να σου ξαναμιλήσω στη Γενική Συνέλευση για ΑΝΑΤΡΟΠΗ και ΕΝΙΑΙΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ;

Προσωπικά και ως συνδικαλιστής ΖΗΛΕΨΑ τον Ζαχαρία Καψαλάκη από την Κρήτη και τον Δημήτρη Τζιόλη από την Λάρισα που ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. Με αυτούς συμπορεύθηκα στο τελευταίο συνέδριο της ΔΟΕ σε μια κίνηση ολικής ανατροπής. Μια μικρή ομάδα συναδέλφων μιλούσαμε για το μέλλον του συνδικάτου, του σχολείου, της κοινωνίας μας. Πως μπορώ να τους αφήσω μόνους τώρα που ο αγώνας θέλει συστράτευση; Πως θα τους αντικρύσω στην επόμενη συνάντησή μας;

Μικρή σχολική μονάδα ένα Νηπιαγωγείο με 3 συναδέλφους, αλλά εκεί καταθέτουν ψυχή οι ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ ΜΟΥ. Μικρή σχολική μονάδα για να ταρακουνήσει μια αυταρχική κατάσταση με πολλούς υπηρέτες η παραίτησή μου. Μικρή σχολική μονάδα όλα τα νηπιαγωγεία της χώρας, αλλά με τσαγανό και δυναμική. Και οι γονείς των παιδιών του σχολείου μου; Έβλεπα την επιβράβευση των γονιών στο ύφος τους όταν τους ανακοίνωνα τη συμμετοχή μου στις απεργίες. Πολλοί απ' αυτούς είναι άνεργοι και δεν έχουν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ή την ΕΠΙΛΟΓΗ της απεργίας. Πώς μπορώ να κάνω πίσω τώρα; Δεν έχω άλλη επιλογή. 

Την Δευτέρα 7 Απριλίου 2014 θα υποβάλλω την παραίτησή μου από Προϊστάμενος του 2ου Νηπιαγωγείου Νέου Μαρμαρά στη Δ/νση Π.Ε. Χαλκιδικής, δημοσιεύοντας στο blog μου την επιστολή μου. 

Δεν προσδοκώ, δεν καλώ κανέναν/καμία να ακολουθήσει. ΓΝΩΡΙΖΩ καλά πως συχνά η σπίθα αρκεί για να γίνει αυτό που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει. 

Ουδατζής Νίκος
ΠΕ60 Νηπιαγωγός
2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ν.Μαρμαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου