Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΟΥΣ...ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΗ ΤΡΑΠΟΥΛΑ

Την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014, πραγματοποιήθηκε έκτακτο Δ.Σ., κατόπιν προφορικής αίτησης των μελών του Ενιαίου Ανεξάρτητου Ψηφοδελτίου. Ζήτησα από τον Πρόεδρο συνεδρίαση με μόνο θέμα το φλέγον, αυτό της στρατηγικής του συνδικάτου απέναντι στο Υπουργείο και τη Διοίκηση. Εκτός ημερησίας διάταξης, το μέλος της ΕΣΑΚ θεώρησε σκόπιμο να ενημερώσει το Δ.Σ. (συμμετείχα μαζί του σε πρόσφατο κλιμάκιο ενημέρωσης για τις απεργίες της ΑΔΕΔΥ έως να καεί η αντλία βενζίνης του αυτοκινήτου μου). Ζήτησε να μην ξαναβγεί μαζί μου κλιμάκιο ενημέρωσης διότι...ρωτήστε τον να σας πει...Βαθύτατα ψυχαναλυτική η αιτία και δεν είμαι ειδικός.

Τη σκυτάλη πήρε ο γνωστός συνάδελφος της ΠΑΣΚ, αυτός που ακόμα μετρά το χρόνο να περάσει η μπόρα από τις απειλές του να με μηνύσει παρουσία μαρτύρων και μάλιστα μέσα στο εργατικό κέντρο Πολυγύρου. Έκρινε σκόπιμο να μας πει μια ωραία ιστορία, αντίστοιχη απ' αυτές που λέω και εγώ στα νήπια. 
Στις 19 Μαρτίου 2014, ΗΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ, πήγε τη μικρή του κόρη στο νηπιαγωγείο και από το παρακάτω περιστατικό έγινε ρεζίλι, για την ακρίβεια κατά τα λεγόμενά του έγινε ''ΡΟΜΠΑ''. Η νηπιαγωγός εγκάλεσε σε σοβαρότητα το Δ.Σ. αναφερόμενη στην ανακοίνωση της προηγούμενης ημέρας με τίτλο ''Διοργάνωση σεμιναρίων εκτός ωραρίου εργασίας''. Μπορείτε να δείτε την ανακοίνωση πατώντας ΕΔΩ. Του είπε περίπου πως δεν είναι δυνατό να στέλνει ανακοίνωση το Δ.Σ. και να υπάρχει το όνομα του Ουδατζή στη λίστα συμμετεχόντων που έστειλε η Διεύθυνση. Ένιωσε ''ΡΟΜΠΑ'' ο συμπαθής συνάδελφος...Έφυγε με κατεβασμένα αυτιά. Έτσι μας είπε. Ο Πρόεδρος του Συλλόγου, σε πλήρη και συγχρονισμένη συμπόρευση έδειξε πλήρη κατανόηση προς τον προσβεβλημένο συνάδελφο...Φευ...Οι υπόλοιποι άκουγαν μάλλον βαρετά το πόσο ''ΡΟΜΠΑ'' έγινε ο συνάδελφος παίζοντας το μονόπρακτο ''Μια στημένη ιστορία''. 
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ:
28 Φεβρουαρίου 2014 έστειλα τα ονόματα των συμμετεχόντων του σχολείου μου. Το σχετικό mail ΕΔΩ. (το κίτρινο χρώμα καλύπτει τη δήλωση συμμετοχής άλλης συναδέλφου του σχολείου μου)
7 Μαρτίου 2014 αποφασίσθηκε από την ΑΔΕΔΥ η απεργία στις 12, 19 και 20 Μαρτίου.
17 Μαρτίου 2014 συνεδριάζει το Δ.Σ. του Συλλόγου και το θέμα βάζει εκτός ημερήσιας διάταξης μέλος της ΠΑΣΚ οπότε και αποφασίζουμε για ανάδειξη του θέματος των σεμιναρίων που παρέχουν βεβαιώσεις συμμετοχής.
17 Μαρτίου 2014 λαμβάνουμε από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. την επιστολή για τα σεμινάρια και καλούμαστε να συμφωνήσουμε. Προσωπικά απαντώ πως συμφωνώ με την επιστολή.
18 Μαρτίου 2014 η δ/νση στέλνει τα ονόματα των συμμετεχόντων του σεμιναρίου ''Προσωπικές Αξίες'' στα νηπιαγωγεία του νομού και στο 1ο Δ.Σχ.Πολυγύρου. 
18 Μαρτίου 2014 επί της ίδιας επιστολής, κάποιος...(μην αναρωτιέστε ποιός...) κάνει διορθώσεις στο κείμενο και μας την ξαναστέλνει προς έγκριση ο Πρόεδρος. Προσωπικά απαντώ και πάλι πως συμφωνώ με την επιστολή και μάλιστα την κρίνω ως αρτιότερη από την πρώτη. ΣΤΙΣ 23:30 σύμφωνα με το email του συλλόγου στάλθηκε η επιστολή στα σχολεία.
19 Μαρτίου 2014, αναρτάται στο site του Συλλόγου η επιστολή και πάντως όχι πριν τις 09:00.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:
1) Δεν ντρέπεσαι να μας λες πως έγινες ''Ρόμπα'', αλλά να κάνεις την πάπια εδώ και 2 μήνες που σε προκαλώ να βγεις να αναλάβεις την ευθύνη για τις απειλές σου εναντίον μου; 
2) Εγώ δήλωσα συμμετοχή πριν την ανακοίνωση της απεργίας της ΑΔΕΔΥ και δεν πήγα στο σεμινάριο ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, Η ΑΠΕΡΓΙΑ. 
3) Γιατί δεν δείχνεις την ίδια τρεμούρα για τα σεμινάρια ΤΠΕ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ που γίνονται απογεύματα και δίνουν ΣΙΓΟΥΡΑ επιπρόσθετα προσόντα για την επικείμενη αξιολόγηση; Μήπως επειδή δεν συμμετέχω ΕΓΩ ή μήπως για άλλους ''παραταξιακούς'' λόγους....;
4) Γιατί δεν απάντησες στη συνάδελφο πως ο Ουδατζής ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απεργεί σήμερα!
5) Γιατί δεν με πήρες τηλέφωνο να με ενημερώσεις για το συμβάν και πιθανώς να μου αναφέρεις πως δεν θα έπρεπε να πάω στο απογευματινό σεμινάριο, εφόσον σκόπευα να πάω;
6) ΕΣΥ έχεις δει το βιογραφικό μου πολλάκις! ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ Ή ΣΥΝΕΔΡΙΑ, ΕΓΩ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ TO CV ΜΟΥ. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΧΩ ΕΙΣΗΓΗΣΗ!!!
7) Αλήθεια, πότε προηγούμενα έχουν ανακοινωθεί ξανά καταστάσεις συμμετεχόντων; Προφανώς μια κατάσταση που συμπεριλαμβάνει το όνομά μου έχει άλλη βαρύτητα για σένα. Μου το ανέφεραν και άλλοι συνάδελφοι που έχουν παρατηρητικότητα!
8) Η συνάδελφος νηπιαγωγός, σύμφωνα με την ιστορία σου, πότε ενημερώθηκε για την ανακοίνωση του Δ.Σ., αφού αυτή στάλθηκε την 18η Μαρτίου στις 23:30 και εσύ πήγες στο σχολείο την 19η Μαρτίου έως τις 08:30 να παραδώσεις το παιδί σου; Σου υπενθυμίζω πως η ανάρτηση στο site του συλλόγου έγινε αργότερα. 

ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΣΤΗΣΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΕΜΕΝΑ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ.

ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕ ΗΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ. ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ! ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ, ΕΣΥ ΔΙΟΙΚΕΙΣ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Η ΔΑΚΕ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ Δ.Σ. ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΕΣ ΡΟΜΠΑ;;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΣΑΦΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ Μ.ΦΡΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΚΑΝΕΣ...ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ! ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΚΤΕΝΩΣ; 

Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ:
Είμαι αντίθετος σε κάθε σεμινάριο που προβλέπει βεβαιώσεις συμμετοχής. Εγώ το έχω κάνει πράξη στο βιογραφικό μου, εξάλλου. Η επιμόρφωση, οι επιμορφωτικές ημερίδες και τα συνέδρια ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Είμαι εγώ που μιλάω για επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς. ΟΜΩΣ, δεν μπορεί να πηγαίνουν οι συνάδελφοι μόνο και μόνο για μια βεβαίωση. ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΩ και ΣΤΗΡΙΖΩ πρωτοβουλίες που φέρνουν επιστήμονες να μιλήσουν για θέματα της ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και όχι επί ΑΣΧΕΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΟΜΩΣ, επαναλαμβάνω και πάλι, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΟΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΑΣ ΣΗΜΕΙΩΜΑ. Μην ευτελίζουμε την επιμόρφωση σε πρόσκτηση βεβαιώσεων. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ σε σεμινάρια που γίνονται σε ημέρα απεργίας, ακόμα και αν η απεργία κηρύχθηκε αργότερα της πρόσκλησης συμμετοχής. 

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. 

Ουδατζής Νίκος
ΠΕ60 Νηπιαγωγός
2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ν.Μαρμαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου